Vrouwenkoor "Te Gek" Brummen
Gewoon - Te Gek - Gezellig

Welkom op onze website!

"Te Gek" is op 1 september 2016 gestart als het 23e koor in de gemeente Brummen met totaal zo'n 20.000 inwoners. Het is laagdrempelig, maar gaat wel voor een uitdaging; niets is te gek binnen de mogelijkheden van het koor. Uitgangspunt is: lekker samen zingen, gezelligheid en leuke optredens realiseren.

Een repetitie is een heerlijk avondje uit!

Het koor staat o.l.v. dirigent Anja Luyt. Op een inspirerende en enthousiastmerende manier haalt Anja er alles uit wat erin zit, zonder het sociale karakter en de gezelligheid uit het oog te verliezen. In zeven jaar tijd is het koor gegroeid in het aantal leden maar ook dankzij Anja naar een hoger niveau gestegen! Sinds 2021 is pianist/organist Koos van Raaij de vaste begeleider van het koor.

Met optredens draagt het koor rode hoedjes, dit ziet er vrolijk, kleurig en gezellig uit.